Molin
Trådstartare
Hejsan!
Jag har lagt in några ggr om foderfrågor.
Men nu undrar jag vad det igentligen är för skillnad mellan
Mustang Orginal och Krafft Grund?
Sedan Mutans musli Orginal och Krafft musli??
Jag blev tippsad Mustang orginal till min tös och jag ringde
Granngården för någogn dag sedan och tänkte kolla om dom har
Mustans foder och till möte fick jag en fräsande gubbe som fråga varför jag ska köpa mustangs foder, det är inge bra foder och ja han snacka på om det och till slut kom han fram till att jag ska köpa krafft istället.
Sedan sa han det är samma som mustang, men om nu mustang är så otroligt dåligt genom honom och det är likadant då borde väl krafft vara dåligt med?
Asså jag vart förbannad på gubb jäveln men visa inget sådant möte, men jag skulle ha fnyst i alltså. Usch vilken gubbe. Jag ringde enbart och fråga om dom har mustangs foder inget annat.
Shit alltså :P
Jag har lagt in några ggr om foderfrågor.
Men nu undrar jag vad det igentligen är för skillnad mellan
Mustang Orginal och Krafft Grund?
Sedan Mutans musli Orginal och Krafft musli??
Jag blev tippsad Mustang orginal till min tös och jag ringde
Granngården för någogn dag sedan och tänkte kolla om dom har
Mustans foder och till möte fick jag en fräsande gubbe som fråga varför jag ska köpa mustangs foder, det är inge bra foder och ja han snacka på om det och till slut kom han fram till att jag ska köpa krafft istället.
Sedan sa han det är samma som mustang, men om nu mustang är så otroligt dåligt genom honom och det är likadant då borde väl krafft vara dåligt med?
Asså jag vart förbannad på gubb jäveln men visa inget sådant möte, men jag skulle ha fnyst i alltså. Usch vilken gubbe. Jag ringde enbart och fråga om dom har mustangs foder inget annat.
Shit alltså :P