Foder igen.

YorkWann

Trådstartare
Tips mottages tacksamt på torrfoder till smal katt (vill ha honom i lite bättre hull)
Kan även nämna att han är fullt frisk, avmaskad, vacc, kollad hos vet var och varannan vecka nu känns det som. dock är han utekatt och även om han är kastrerad så har tydligen grannen vrålsnygga katter :crazy: Han är inte kräsen och bra mage.
De får även mjau burkmat ibland.

Sv: Foder igen.

Orijen eller Eukanuba! Orijen finns hos bla Huveröds. Annars är kattungemat det bästa valet, mycket fett och mindre kolhydrater.

är det 2, 5 och 7 kilos säckar det finns tro? Priset ligger under Royal Canins torrfoder.
Här kan du läsa om fodret.

Ja men det verkar ju kanon, då kan de två andra som inte behöver upp i vikt lika mycket äta av det med?

nä, den smala verkar vara högst i rang av katterna alltså (säger man så när det gäller katter också förresten? :crazy: )
Så det är iaf han som får sitt först, han är tom högre i rang än hunden så han kolalr alltid hundens matskål med, kan ju ha slinkit ned något gott där med, medans vovven snällt sitter och väntar på sin tur :D

Liknande trådar

Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 594
Senast: Sassy
·
Katthälsa Hej! Jag ger idag RC Veterinary Urinary S/O Moderate Calorie till mina två katter. Min svarta katt har haft urinsten för flera år sen...
Svar
0
· Visningar
756
Senast: Nikan
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 387
Senast: valpköpare
·
Katthälsa Har en katt som börjar bli till åren (11 år), och som börjar bli lite väl smal. Tänker att första steget är att byta foder för att se...
Svar
6
· Visningar
1 114

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka