Födelsedagspresent till pojkvännen?

Askur

Trådstartare
Min hjärna står still.. Om 3 veckor fyller han år och jag vet inte vad jag ska ge honom.. :crazy:
Förslag?

Med så lite information är det omöjligt att ge mer specifika tips, men under mina tre år med sambon har han fått:

- En middag (blev lite panik, var tänkt att vi skulle hyra segways men det kom lite försenad snö...).
- Offpistresa till Alperna (köpte ihop med hans familj, 30-årspresent).
- Zombie Escape. :D

Han fyller 24 år. Tidigare har han fått "vanliga presenter" som klocka m.m och i julas fick han köra Ferrari..
Gah.. Får panik.. :confused: Tror absolut att allting med upplevelser hade varit något han velat göra men jag vet inte.. Funderade på den där birka kryssningen men det kommer ju vara ganska kallt i september för något sånt?

Liknande trådar

Mat Några år nu har jag velat göra egna praliner och i år tog jag äntligen tag i saken. Nu har jag 3 formar färdiga med pralinskal så nu ska...
Svar
10
· Visningar
423
Senast: Shaggy
·
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 569
Senast: Palermo
·
Fritid Dottern fyller snart år. Hon har de senaste åren knappt viljat fira eller uppmärksamma sin födelsedag alls, men sa i dag att hon nog...
Svar
17
· Visningar
981
Senast: Luff
·
Relationer Jag har en pojkvän som jag upplever blir utnyttjad av sin bonusfamilj (bonussyster med man) både för pengar och för tjänster och skulle...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
11 233
Senast: Oh_really
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka