Yes! Håller tummarna att detta var sista böldeländetUnderbart! Är han återställd nu?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Yes! Håller tummarna att detta var sista böldeländetUnderbart! Är han återställd nu?
Den här damen har fortfarande ponny i grimmor (och hon beräknas ändå bli runt 148-150 cm).
Hon har haft en månad utan att göra någonting nu, efter att hon vann vandringspriset för årets allroundunghäst i sin ras (tävling för hästar upp till tre år). I löshoppningen slog hon samtliga deltagande (även vuxna), så jag lär väl behöva jobba på min egen hoppteknik och mod framöver
Visa bifogad fil 126530
Tack . Hon har ett litet gulligt huvud med mycket uttryckÅh vilket vackert huvud
Nu har vi testat ridhus.
Nya pållen är nästan lika fin som min valack, men bara nästan, eller vad tycker du, @Lillgrådis ?
Visa bifogad fil 126655
Otroligt fint huvud.
@prinsessfeminist Vad är det för stam på din fina fux de luxe?
Ja vad kul!!!!
Fux de Luxe är efter Suarez, precis som min förra, född 2020.
Jag är superduper glad för henne, även om jag var salig över min fina valack.
De har dock inte samma mamma, och skiljer sig åt på mödernet.
Denna kommer ur samma stostam som hingsten For Feeling.
Men hade inte du också en Suarez-avkomma?
Åh så härligt!! Vad fin han ser ut.Igår flyttade Boriz hem
Vi har en lösdrift på gården.
Han har inte åkt många gånger i sitt liv och osäker om han åkt lastbil eller själv.
Vi tog honom från betet och ledde honom en bit bort så att flocken inte skulle störa. Så snäll att leda bort.
Han var skeptisk till lastbilen men vi lät honom ta sin tid och på 30 min var han inne. Stod bra men blev lite otålig efter ca 40 min och började då kasta runt hö och skrapa med framhovarna men inget mer.
Lastade ur så snällt och lugnt och ihopsläppet med nya flocken gick toppen. Det är en blandad flock med äldre och yngre samt sto och valacker. Normalt är det kor där men de är på en annan äng just nu.
Skönt att ha honom hemma
Visa bifogad fil 127230
Japp, bukfläck, modell mindre.@prinsessfeminist tror han är typ 165. Jag kan hänga med honom dagligen. Har min andra häst på samma anläggning så det blir smidigt. Dock behöver jag inte kolla honom osv varje dag då de som jobbar på anläggningen gör det. Sen äger jag honom tillsammans med min bästa kompis så hon är ju där och hanterar honom också. Hennes första egna häst så hon är supertaggad
Var det en vit fläck på magen på din som skymtade förbi? Boriz har också en