Jag har en köttbulle istället för korv! Tänkte ikväll när jag longerade att han ändå är lätt i steget för att vara en köttbulle
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har en köttbulle istället för korv! Tänkte ikväll när jag longerade att han ändå är lätt i steget för att vara en köttbulle
Kul! Jag måste hyra en transport och lastträna lite, blir inte lika naturligt när man inte äger ett släp!Visa bifogad fil 61125
Inte så bra bilder kanske men så duktiga unghästar jag har. Kunde lasta dem båda två helt själv o stänga bakom samt dra ner rullgardinen o köra en liten sväng. Trillers mamma fick vara moraliskt stöd och åka två rundor. Just att jag kan göra detta helt själv utan att behöva vara beroende av någon annan är jätteviktigt för mig som oftast är själv med allt som rör hästarna.
Ja det är inte så dumt att de är lastade i lugn o ro utan några måsten. Känns skönt för mig i alla fall.Kul! Jag måste hyra en transport och lastträna lite, blir inte lika naturligt när man inte äger ett släp!
Mätte Julle idag, han är hela 143 cm Han är 15,5 månad idag, var 140 cm vid 12 månader! Så visst han har ju vuxit något!
Är han halvblod? Minns inteNicke är också den storleken, kanske någon cm lägre. Helsyrran var 151 på treårstest nu i början av hösten så gissar att han också bli den storleken.
Är han halvblod? Minns inte
Vem är pappa till din ?Nej welsh partbred Welsh cob-pappa och ridponnymamma.
Just, kändes litet för hblNej welsh partbred Welsh cob-pappa och ridponnymamma.
Han är efter Linner Hedwr!Vem är pappa till din ?
Ok, märks man börjar bli gammal som glömmer så viktiga detaljer. Hedwr är ju Mandels morfar så det borde jag ha lite koll på.Han är efter Linner Hedwr!
Aha, vad roligt!Ok, märks man börjar bli gammal som glömmer så viktiga detaljer. Hedwr är ju Mandels morfar så det borde jag ha lite koll på.
Min växer så det knakar, hela 141,5 cm mkh och 145 över rumpanNu när de går in på sitt andra år
Har ni några planer för året?
Eller, hur ser erat 2021 ut i stora drag?
Min har inte ens haft täcke på sej mer än en gång i stallgången,
leds ut och in från hagen. Jag borstar och spolar ben.
Det enda ickevardagliga vi gör är nog att bära runt på en körsele ibland.
Promenerade endel i samband med kastrering och sen fick han paus då det hände väldigt mycket saker på kort tid. (Vilket märktes)
Longera är ju synd att säga att vi gör men han går fint på volt i skritt. De gångerna jag bett om det.
Visa bifogad fil 62634
Hur lär du in stillaståendet?Min växer så det knakar, hela 141,5 cm mkh och 145 över rumpan
Min är rätt mycket hanterad så jag tror att jag bara fortsätter och "duttar" lite fram till efter sommarbetet.
Målet till dess är att att han ska stå "ground tied" alltså att han ska stå still när jag lämnar honom lös
Till hösten kommer jag att börja förbereda inför inridning nästa år med att börja lära in kommandon från marken och lägga på lite utrustning.