Det lutar faktiskt åt av vi säljer mellanbrodern, den efter Sir Oldenburg. Men först ska han ridas in.Ska ni behålla alla 3(?) bröderna alltså? Coolt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det lutar faktiskt åt av vi säljer mellanbrodern, den efter Sir Oldenburg. Men först ska han ridas in.Ska ni behålla alla 3(?) bröderna alltså? Coolt!
Men gud vad underbar!Visa bifogad fil 39327
Julius lär inte frysa i vinter! Tur är väl det dock, då han går på lösdrift!
Men gud vad underbar!
Min klenis (autokorrekt ville skriva klenod, och det stämmer ju också iofs ) fällde inte sin fölpäls innan vinterpälsen började komma ens.. Den är tät och fin men inte jättetjock inte, inte på långa vägar i klass med Julius
De kom nyss in från lösdriften så det kanske var lika bra och han bor nu i egen lägenhet om nätterna.
Han äter och äter men skulle ju inte skada om han la på sej också och inte bara växte på höjden
Och jag hoppas på 165. Men lär få sikta på 175 eller såJag skulle önska istället att Julius växte lite mer på höjden, dock är han ju hälften kallblod så kan ju ta lite längre tid för honom! Jag hoppas att han blir i alla fall 165 cm men det funkar med 160-162 också, så länge han blir lite halvgrov! Men mkt päls är det i alla fall
Ser ut som björnpäls!Visa bifogad fil 39327
Julius lär inte frysa i vinter! Tur är väl det dock, då han går på lösdrift!
Ser ut som björnpäls!
Och jag hoppas på 165. Men lär få sikta på 175 eller så
Åh, önskar att vår också kunde sätta lite mer päls. Tänkte på det idag när jag tog in dom efter dagens ihållande regn, vilken fryslort han är. Hur gör ni som har lösdrift?
Vår gick ute dygnet runt slutet av sommaren och stor del av hösten. Var lite krasslig för ett tag sedan och har sedan dess fått vara inne på nätterna. Men vädret är ju verkligen trist i perioder och han verkar frysa för minsta lilla (fullblodsgenen? ). Tanken är egentligen att de ska tillbaka ut på lösdriften så snart som möjligt igen men mammahjärtat klarar inte riktigt.
Lilla Donnis har också vaccinerats men har tydligen reagerat rätt kraftigt över sprutan, alltså blivit rädd. Väldigt konstigt då hon aldrig ens sett en spruta hos mig. De löser det säkert men det är helt klart en känslig tjej. Jag ska förbi och hälsa på henne här i mellandagarna, det ska bli jättekul!