Födda 2019

Skye

Trådstartare
Nu börjar det väl dra ihop sig för en sådan här tråd där alla får visa upp sina underverk 😍

Många fullblodsföl är födda men verkar inte skriva här, men snart kommer väl resten av gänget :)

26825
53679325_10157091825871449_6430528514218262528_n.webp Neas Feodor född 9 mars E: TheMas Arv 306 och stoet Neas Fina-Mi (E Fenomen)

Ikväll 20:15 på dygn 350 födde vår Semiramis SD en hittills frisk hingstunge e. Gammelenggårds Zappa. Han är mörkbrun, har tre vita halvstrumpor och stjärn. Skall försöka ta någon bild i morgon när de går ut i hagen, om gud vill och byxorna håller :love::up: Mira mår hittills också bra och efterbörden har släppt fint. Nu skall han bara fortsätta äta och bajsa, så skall han döpas i morgon.

Ikväll 20:15 på dygn 350 födde vår Semiramis SD en hittills frisk hingstunge e. Gammelenggårds Zappa. Han är mörkbrun, har tre vita halvstrumpor och stjärn. Skall försöka ta någon bild i morgon när de går ut i hagen, om gud vill och byxorna håller :love::up: Mira mår hittills också bra och efterbörden har släppt fint. Nu skall han bara fortsätta äta och bajsa, så skall han döpas i morgon.
Å GRATTIS!!❤❤❤

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
845
Senast: Piaff
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
240
· Visningar
13 354
Kropp & Själ Hittar inget vid googlande så jag frågar det allsmäktiga Bukeoraklet 😍 I morse när jag körde till jobb så nös jag. Inte någon liten...
Svar
3
· Visningar
272
Katthälsa Nu börjar det dra ihop sig efter att katten plötsligt blivit mycket sämre i sin artros och spondylos i höft och rygg. Hon är bara 8 år...
Svar
11
· Visningar
795
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama