Födda 2019

Skye

Trådstartare
Nu börjar det väl dra ihop sig för en sådan här tråd där alla får visa upp sina underverk 😍

Många fullblodsföl är födda men verkar inte skriva här, men snart kommer väl resten av gänget :)

26825
53679325_10157091825871449_6430528514218262528_n.webp Neas Feodor född 9 mars E: TheMas Arv 306 och stoet Neas Fina-Mi (E Fenomen)

Ikväll 20:15 på dygn 350 födde vår Semiramis SD en hittills frisk hingstunge e. Gammelenggårds Zappa. Han är mörkbrun, har tre vita halvstrumpor och stjärn. Skall försöka ta någon bild i morgon när de går ut i hagen, om gud vill och byxorna håller :love::up: Mira mår hittills också bra och efterbörden har släppt fint. Nu skall han bara fortsätta äta och bajsa, så skall han döpas i morgon.

Ikväll 20:15 på dygn 350 födde vår Semiramis SD en hittills frisk hingstunge e. Gammelenggårds Zappa. Han är mörkbrun, har tre vita halvstrumpor och stjärn. Skall försöka ta någon bild i morgon när de går ut i hagen, om gud vill och byxorna håller :love::up: Mira mår hittills också bra och efterbörden har släppt fint. Nu skall han bara fortsätta äta och bajsa, så skall han döpas i morgon.
Å GRATTIS!!❤❤❤

Liknande trådar

Avel Vi har ingen "riktig" tråd för våra telningar från i våras och somras. Här kan vi följas åt! Min gosse efter King Olymbrio L är...
2
Svar
29
· Visningar
1 530
Avel Någon som kommer ihåg varför han togs ur avel? Har haft ett gott öga till honom ända sedan jag var domarsekreterare då han visades på...
Svar
11
· Visningar
1 407
Senast: Freazer
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 069
Senast: Piaff
·
  • Låst
Hundavel & Ras Hej, Vår renrasiga Bichon Frise börjar snart löpa- Mars/April och söker efter en frisk hane i liknande ras(helst samma). Vi bor i Skåne...
Svar
9
· Visningar
1 010
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka