Var MiniLis häst jag skrev tillHon tackar och bockar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var MiniLis häst jag skrev tillHon tackar och bockar
Jag rider och tömkör med mitt. Varför bara magbandet när du rider och tömkör? Jaha trodde du jobbade med hela kittet när du tömkördeJag har inte hunnit jobba med det tillräckligt mycket ännu (haft en viloperiod nyss) men tycker vi börjar komma till fin avslappning i traven nu och att hon börjar jobba mer genom kroppen
Är inne på att även lägga till det (kanske bara magbandet) när jag tömkör, man kan ju ha det när man rider så borde ju funka även på töm
Ha ha förlåt var lite för snabbVar MiniLis häst jag skrev till
Nej än så länge har jag vant in henne med det och jobbat med båda banden när jag arbetat henne från marken i grimma med övningar från appen exempelvisJag rider och tömkör med mitt. Varför bara magbandet när du rider och tömkör? Jaha trodde du jobbade med hela kittet när du tömkörde
Ok då är jag med du använde det ju vid longering skrev du Gör nog väldigt gott på en häst med längre rygg där det är en svag länk.Nej än så länge har jag vant in henne med det och jobbat med båda banden när jag arbetat henne från marken i grimma med övningar från appen exempelvis
Vi har klass 3 varning och det beräknas komma 70 cm snö vete tusan hur jag ska lyckas ta mig till stallet idag!Skulle åkt på återbesök till vet idag men det är is överallt så jag ska boka om. Blä.
All snö som kom igår och som sen bara smälte och frös var ju sjukt ovärt
Vi har klass 2 (Västerbottens kustland) och jag jobbar hemifrån idag, då jag inte kan ta mig till jobbet. Inställda tåg och jag sätter mig inte i bilen i detta oväder och kör. Glad att hästen har flyttat till ett annat stall där jag inte måste vara på plats varje dagVi har klass 3 varning och det beräknas komma 70 cm snö vete tusan hur jag ska lyckas ta mig till stallet idag!
Vi har klass 3 varning och det beräknas komma 70 cm snö vete tusan hur jag ska lyckas ta mig till stallet idag!
Fy! Inte roligt alls!Vi har klass 2 (Västerbottens kustland) och jag jobbar hemifrån idag, då jag inte kan ta mig till jobbet. Inställda tåg och jag sätter mig inte i bilen i detta oväder och kör. Glad att hästen har flyttat till ett annat stall där jag inte måste vara på plats varje dag
Fy! Inte roligt alls!
Jäklar!
Wow!
Omg!!
Åhh så fint! Vi som fick snö för några dagar sedan, underbart! Så igår blev det 5 plus och ÖSREGN och i natt frös detta på Nu ska det vara massa minus typ hela januari och det är stenhårt och snorhalt överallt. Suck!Detta var förra helgen
Satan va snabbt de töade hos er! Vi har blankis överallt!Wow!
Utanför mitt fönster på västkusten ser det ut såhär
Visa bifogad fil 63163
vi hade snö i förrgår (mängd motsvarande er rimfrost ungefär). Igår var det +5, ösregn och storm. Idag minusgrader igen. Så stenhårt, och halt, överallt.
Isgata häromdagen, ööösregn hela dagen igår och då försvann allt. Men nu frös det ju idag igenSatan va snabbt de töade hos er! Vi har blankis överallt!