Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En sån shysst beskrivning , rugguggla med fläcktyfus hehe. Han är säkert jättefin under pälsen.@Vingra Den såg i princip exakt likadan ut som sist. Så det hade ju varit trevligare om den hade varit bra, men veterinären var nöjd med att det var stabilt och inte försämrats. Så behövdes inte "kontrollröntgas" mer tyckte veterinären, men om han blir svullen, öm eller varm så bör man titta igen. Så med lite tur är det inget som kommer besvära honom alls, och det besvärar honom inte idag. Om det gjorde det förra gången vet vi ju inte. Han kom ju in med en svullen has, röntgades dagen efter och då upptäcktes hur tillväxtzonen såg ut. Något som inte uppstått dagen innan - men frågan var om han svullnat pga hur tillväxtzonen såg ut eller om det inte hade med varandra att göra. Iom att svullnaden sedan länge är borta, och rtg ser likadan ut var svullnaden troligen något fristående (smäll/spark).
Så, känns skönt även om jag såklart hoppats på rena fina bilder.
Syns att Räkan är snygg även i din vinkeln. Min fäller för fullt men ser verkligen bedrövlig ut i pälsen, som en rugguggla med fläcktyfus.
En sån shysst beskrivning , rugguggla med fläcktyfus hehe. Han är säkert jättefin under pälsen.
Åh jag har fortfarande inte bestämt mig hur jag ska göra med min lilla åring. Ta hem eller sälja till damen som lånar honom... när jag läser om kastrationssår så känns det som om en försäljning hade varit bra... men samtidigt, säljer jag honom så är han ju borta sen. Kanske skulle han kunna vara något för den lilla tösen sen som bara är två år i höst. Har inte bestämt mig för om det kanske ändå finns tid o plats för två små ponnyer istället för en. De är ju inte dyra i drift direkt.
Sen är det ju ändå skönt att han inte är hemma just nu, han behövde avvänjas. Och kommer han hem så måste han kastreras så jag kan ju inte gärna ta hem honom i juli månad, utan det får ju bli nu eller framåt hösten.
Så fina ! Har du gjort dem själv?Fina nya skyltar. 10 år skiljer det på mina små
Så fina ! Har du gjort dem själv?
Tänkte lägga upp min pålle också, blir 1 år nu den 16 maj. Än så länge hingst, skulle vilja kastrera han vid 2-3 års ålder så att han ska få mera hingstens kropp och hållning, men då gäller det att han sköter sig
Kör springrunda nästan varje dag med han, där han får byta varv, gångart och möta nya och " läskiga saker" har provat bett, tömkörningsbälte, bommar, gått i skogen o.s.v det har gått galant. Han har huvudet på rätt ställe och är underbar, det enda jag inte har lyckats med är att få honom att lyfta hans bakben han kommer nog att bli ca 160 cm i mankhöjd