Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men din Furirhjärta är ju Fern är fin med! Ser rund och go ut.
Är någon av dem syskon med din vackra Fjärilsviol?
Är era hästar mycket hanterade?
Härliga bilder! Ser riktigt fin ut!
Är hon svart eller blivande skimmel? Stam?
*kl*
Fern (Floricello - Tip Top) och Furirhjärta (Dalwhinnie - Topaasch - Don Primero - Tip Top) myser ihopa när de inte leker för fullt i backarna
Blev hon inte gipsad?Caisa: Jag hoppas att det här är det sista, verkligen. Fick frågan i början av januari om jag ville ta ett föl till på Chloé eftersom att jag tycker så mycket om Chloetta tackade jag ja, sen ångrade sig ägaren. Just nu känns det som att det kanske var lika bra, jag kanske inte behöver en till häst att oroa mig över.
Jag fick ingen prognos, allt berodde på hur väl det gick att ha henne stilla och att hoven växte som den skulle. Hon kommer få stå i sjukruta tills dess att hovväggen har vuxit ut så att hon kan stödja på den när hon går, så gissningsvis kanske 2 månader Jag lider så mycket av det här, hon ser ju inte så lycklig ut där hon står, jag önskar ingen att behöva ha ett föl avskilt från flocken, känns så onaturligt det bara kan bli. Vi ska på återbesök den 13/3 så då får vi se om det går åt rätt håll.
Hunter: Jag hade nästan hellre tagit en otålig Chloetta än en apatisk, man märker att hon är ledsen och inte bryr sig... Så har hon varit sedan hon kom till lösdriften där hon aldrig trivdes, så jag hoppas att det går över snart och att hon blir glad. Hon ska ju få en kompis som bara är ett år äldre än henne. En travare, C är redan lika stor Hoppet är det sista som överger en.