@Pontevecchio Kul att det går så bra med Frans! Grattis!
kl.
Vi var på återbesök med Iska i helgen, för att hålla koll på hur hon läker. Hon är ohalt i skritt på rakt spår, men fortfarande obekväm och haltar till om hon ska vända till vänster (skadan sitter vänster fram). Inget konstigt med tanke på den skada hon har, enligt veterinär.
Jag hade ju blivit förvarnad om att det skulle se betydligt värre ut på röntgen denna gång, pga hur läkningsprocessen ser ut. Tyckte ändå det såg helt förskräcklig ut.
Inget utöver vad man kan förvänta sig, enligt vet. Hon var lite orolig över artros på någon bild, men det kunde lika gärna vara vanlig läkning hon såg och det syntes inget på övriga bilder så det fanns inte mycket mer att säga om det nu. Det är bara att vänta och se hur det fortsatt läker... Återbesök igen om 6-8 veckor.
Iska skötte sig bra, fick övertalas lite i 10-15 min när vi skulle hem igen och hon fortfarande var rätt slö efter lugnande men inget utöver det.
Tar fortfarande boxvilan bra. Älskar när jag kommer och klickertränar och pysslar lite men ställer sig lugnt och äter på sin tuss hö när jag går igen.
Lilla tufsen