Mistimed
Trådstartare
@Gabby_Ossi
Nej men fy vad trist, lider med dig. Vilken tur ändå att du kollade upp det!
Nej men fy vad trist, lider med dig. Vilken tur ändå att du kollade upp det!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Film från gårdagens träning. lite lustigt att min lilla häst får så trångt i kombinationen, stor galopp!
Film från gårdagens träning. lite lustigt att min lilla häst får så trångt i kombinationen, stor galopp!
Sen är han ju rätt pigg också!
Jättefin ju, kul att få se honom!
Kanske mest att han är åt det hetare hållet, överhoppar sig lite och är rätt grön ännu ?
Härlig vilja och driv har han ju oavsett ! Men att han inte får plats i kombinationerna ser jag mer som motivering enl. ovan än att galoppen är väldigt stor
Jag kan inte se filmenOk det får du tycka. Han är bedömd både som 3 och 4 åring med stor galopp vilket tränare också poängterar. Grön är han inte heller direkt, har hoppats regelbundet i drygt två år nu.
Jag kan inte se filmen
Jag kan inte se filmen
Nej jag tog bort den. Han gick felfritt idag!
Nej jag tog bort den. Han gick felfritt idag!
Stort grattis! Är alltid kul med felfria rundor!
Hur mår Iska? @Mistimed
Hon är en glad skit, känns fin att rida och tappar sakta bakbenen mer sällan. Jag är i kontakt med veterinär, filmen har hon tittat på noga flera gånger och visat för övriga hästveterinärer på kliniken som grundat på den och utredningen tror hon har upphakningsproblem. Fortfarande något spänd i länden, någon enstaka gång har hon även varit lite öm.
Vi fortsätter träna enligt vets ordination (fokus på att bygga styrka i bakknäna) och ser hur det faller ut. Iska brukar vara väldigt tydlig när hon är missnöjd med något, så sålänge det verkar gå åt rätt håll och hon inte säger ifrån så kör vi på, i samrådan med veterinär såklart.