Aha. Stod elmiakval på Runstens tävlingar men bara från 5 år vad jag kunde se
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gud så snygg och vilka hoppHär har vi hunnit med att hoppa lite mer terräng med blandade resultat, jättebra på hinder, men också på att stå på bakbenen och vilja springa hem till transporten när vi var på den delen av banan, gick dock att övertala och kan vi bara använda energin till rätt saker så...
Nu är det sommarlov ett par veckor framöver.
Sommarlov! (ja alltså jag har tagit av lindorna nu )
Var o hälsade på Eskil, han var superfin! Rund och välmusklad och går i en superbra unghästform med nosen framme, inget dragande i tyglarna där inte. Jag är så glad att jag skickade honom dit, hon tar verkligen hand om honom och utbildar steg för steg. Han är nu klar för sin första tävling, ska bli jättekul!
Tack! Ja han har växt till sig! "no scope no hope" heter det ju eller så länge man kan hålla i sig manenGud så snygg och vilka hopp
Vad kul! Vem är det som rider honom?Var o hälsade på Eskil, han var superfin! Rund och välmusklad och går i en superbra unghästform med nosen framme, inget dragande i tyglarna där inte. Jag är så glad att jag skickade honom dit, hon tar verkligen hand om honom och utbildar steg för steg. Han är nu klar för sin första tävling, ska bli jättekul!
Hon var o provred en häst hos mig en gång, har hållit kontakten sen dess.Nu såg jag startlistorna, hade inte fattat att det var hon som hade honom även om jag visste att det var någon i krokarna med tanke på var filmerna varit ifrån . Hur kom ni i kontakt med varandra om man får vara lite nyfiken?
Ingen kändis så utan en mycket duktig ungdomsryttare.Vad kul! Vem är det som rider honom?
@sorbifolia Alltså inte "gilla" på att ni ska gå isär, vad jobbigt det måste vara för dig.