Födda: 2006

Sv: Födda: 2006

Ooohh efter Sveinn-Hervar! :love:
Han ser superfin ut verkligen! Ska bli spännande att följa er!

Vilken vacker häst, din Fáni! Blir lite förälskad :love:!

Nu är det klart att Tölva ska på träning i slutet av mars :D. Vi ska kolla om hon är mogen att visas i Vaggeryd eller Strömsholm. Om inte så får jag tillbaks en mycket välriden unghäst :idea:! Det är så spännande :bump:

Har varit och hälsat på lillkillen. Jag är jättenöjd med utvecklingen. Skall bli väldigt spännande framöver.

11-1.jpg

5-3.jpg

Har dåligt med bilder då jag rider Tölva. Det finns någon tidigare i tråden från vår första tur ute i skogen. Det var femte gången jag red henne :D. Det börjar komma mer motor i henne nu och hon har fått upp ett bra tempo i tölten och hon är hur lättväxlad som helst mellan gångarterna. Ska bli spännande se hur hon klarar träning och eventuell bedömning. Hon är otroligt stabil i huvudet så jag tror inte det ska bli några problem men man vet ju aldrig med så unga hästar.

Då ska du bara se honom i verkligheten! :love: Kort gör honom inte rätta... :d
Har visserligen inte sett honom sen i höstas, men tror knappast han blivit fulare av att vara i träning... :love::love:

vår hamur fra blesastödum-son

tenor100323.1.JPG

Snacka om att vara lik sin pappa! O Hamur har jag varit kär i under många år... Har ni fött upp honom själva eller är han köpt från danmark?

Har han samma spektakulära rörelsemönster som sin far? Ser fram emot fler bilder- han är en riktig läckerbit!!!

liloleo´s snygge pojke är hingst :d
Vad jag förstått är det planerat visning i år. Nej, dom har inte fött upp honom själva.
Har påminnt henne om ridbilderna, som hon har fått in på datorn :)

Liknande trådar

Kultur Jag pratar nästan uteslutande engelska i vardagen, men ett svenskt ord som slinker ur mig lite då och då är "nämen". Min man frågade...
2
Svar
34
· Visningar
1 571
Senast: hastflicka
·
Katthälsa Hej, Letat bland andra trådar, men försöker med en ny fråga. Katten kom in i går morse och var förlamad i svansen. Akutbesök till...
Svar
19
· Visningar
1 298
Senast: Googlarn
·
Kropp & Själ Tänkte skriva i den andra tråden men det fick bli en egen tråd . Jag ska åka på semester och i samband med det så vill jag snorkla...
2
Svar
29
· Visningar
1 100
Senast: MiniLi
·
Gnägg Hej! Den här tråden är för alla oss som har en PRE eller som gillar rasen PRE eller som bara vill diskutera PRE. :) Vore kul att få...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
9 752
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar