Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kl
Ska ta hem min 06:a i april o börja så smått med henne. Måste fråga er andra vad ni har för erfarenhet. Har haft min tös "hemmavid" tills hon var två, då ivägskickad på sommarbete o även inackordering på vintern m stor flock och mycket fysisk aktivitet som massor av kompisar att busa o leka med i stoora backar.
Tills jag skickade iväg henne har hon hela tiden växt jämt o fint, knappt varit överbyggd alls o bra proportioner. Har sett helt ok ut exteriörmässigt. Sist jag var o hälsade på henne var det mindre kul att titta på henne om man säger så. De föredetta ganska långa benen såg rätt så korta ut o halsen (som iofs aldrig varit superlång) såg väääldigt kort o liten ut till huvudet o kroppen såg lååång ut.
Vad tror ni, är hon inne i en stor växtperod nu? Är det inte sent för henne att växa mer nu? Hur gamla är de när skelettet slutar växa? Jag har helt glömt bort.
Med andra ord, tror ni att det kommer att rätta till sig exteriört eller kommer jag att få plocka hem en kortbent älg i april?
//Sara