Född: Skäckfärgad travare!

Sv: Född: Skäckfärgad travare!

Hej, Gud så kul med denna travare, hoppas nu att det är rätt far.
Här är en bild på mitt Engelska Fullblod Colour Your Dash
080606colouryourdash2.jpg

Han är en sabino.

ja är det någon som hört något?????????????

Jag vet att jag för några år sedan fick se en bild på en häst som skulle vara travare, men som också var skäck. Den bodde i Australien; där ska det finnas skäckiga travare (pacers?).

Jag får nog leta hos ganska många, han kommer nog att flytta runt har jag på känn. Ler

Jo, det tror jag. Men ändå så r det väldigt roligt att det ska ta 80 år innan det sker.

Kan det verkligen stämma? Dessa ID typer är helt bakom flötet verkar det som, har sett en solklar skäck kbl travare reggad som brunskimmel :crazy:

Vet av en kbl travare som är reggad som "gul". En isabell?
hast.asp

Intressant ändå... raserna har samma grund. Finns det fux på nsv bruks? Har aldrig sett en kommer jag på nu... men fux kbl travare ser man gott om, dock kan de kanske har fått in färgen via vbl travarna som är inkorsade?

Här är en vacker sabinofux travare e.Tap In
DrabantC.D..JPG

Nej det är han inte, men jag är mest nyfiken varför det isåfall är så oerhört ovanligt med isabeller på nsv bruks när de har samma grund i stamboken som kbl travarna

Såg att jag hade länkat fel, här är bilden jag länkade till först, på kbl travaren som är reggad som gul
Noytron.jpg

Finns ju ett jättefin travarhingst som är värsta kändisen nu för att han vinner typ allt (varmblod) han är fux och hur vacker som helst! :love:

Vad fin isabellen var!

peetraa: Menar du Commander Crowe? Urläcker är han. Antar att han är en sk flaxfux.

2499366000091601553S425x425Q85.jpg

Commander_Crowe2_huvud0710.jpg

Finns ju ett jättefin travarhingst som är värsta kändisen nu för att han vinner typ allt (varmblod) han är fux och hur vacker som helst! :love:

Om det är Commander Crowe du menar, så är han valack. Men vacker, det är han!:love:

Kan det verkligen stämma? Dessa ID typer är helt bakom flötet verkar det som, har sett en solklar skäck kbl travare reggad som brunskimmel :crazy:

Vet av en kbl travare som är reggad som "gul". En isabell?
hast.asp

Intressant ändå... raserna har samma grund. Finns det fux på nsv bruks? Har aldrig sett en kommer jag på nu... men fux kbl travare ser man gott om, dock kan de kanske har fått in färgen via vbl travarna som är inkorsade?

Här är en vacker sabinofux travare e.Tap In
DrabantC.D..JPG
Grannen har en fuxig NSV bruks, så visst finns det.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka