• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Emmizen85
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 814
E

Emmizen85

är det någon som har nån erfarenhet uttav detta foder :confused: fick höra av en uppfödare att detta är ett mkt bra foder och hon ger endast detta foder till sina hundar, plus att hon tillsätter både ris och makaroner... jag undrar hur det blir med tänderna ? Dom får ju inte jobba speciellt mkt av endast mjukt foder..

Våra hundar gnager på ben (och egenhändigt hittade pinnar). Funkar bra. Fodax är ett jättebra foder tycker vi. Har använt det i många år. Vi blandar dock i lite torrfoder för att kunna öka, eller gå över helt till torrfoder då vi är på resa. Blir för häftigt ombyte för deras magar om vi skulle byta foder från en dag till en annan annars. Vi blandar inte i makaroner etc. Undantaget är div matrester om det blir några över i bland. Det åker med.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 321
Senast: __sofia__
·
Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
790
Senast: WildWilma
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 498
Senast: Otherside
·
Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
676
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka