Flyttfirmor

Mia_R

Trådstartare
Nu ska jag leta efter en flyttfirma som flyttar mina prylar åt mig, utan att misshandla dem eller blåsa mig, hur hitta bästa företag? Jag är helt ärligt lite less på när någon totalt okänd ringer mig på kvällen utan att först initiera kontakt via kontaktformuläret, så jag hänvisar dit till att börja med så jag i lugn och ro kan kolla upp dem. Vilken firma var det som skulle fixa din flytt @Migo som som inte höll avtalet?
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi I mars bokade jag flyttfirma för utlandsflytt den 15 maj. Fick skriftlig bokningsbekräftelse efter att ha godkänt offert och allt var i...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
9 392
Senast: ameo
·
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
34 531
Senast: cirkus
·
Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
29 695
Senast: EmmaW
·
Q
Hästmänniskan Vi, jag och min sambo har stora problem med vår hyresvärd. Vi har en lägenhet i en förort och längtar ut på landet. Av en ren slump red...
2
Svar
29
· Visningar
3 768

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp