Jag köpte mitt sto för ca 2,5 år sen, hon är född och uppvuxen på samma ställe tills jag tar hem henne. Hon står i det stallet ca 1,5 år innan jag flyttar henne till ett nytt stall där vi står i ca ett halvår. I denna flytt följde två av stallets hästar med och de tre gick som en flock tillsammans under den perioden. Nu flyttade jag min häst igen i juni till ett helt nytt stall utan hästar hon kände. Hon har gått i en stor flock under sommaren och kanske inte varit rikgtigt nöjd vad jag kan känna. Nu kommer vi till själva dilemmat. Jag har fått erbjudande att flytta min häst ytterligare en gång tillbaka till de två hästarna hon gick med innan fast på ett nytt ställe. Ett litet ställe där min häst kommer att gå ihop med de hon känner sen tidigare. Är det rätt att flytta hästen igen? Blir det för mycket för henne att nu byta även om det är till hästar hon gått med länge? Till problemet kan noteras att jag funderar på att flytta till en annan stad om ca 1 år. Hjälp mig med vad som är bäst för min häst