Flytt ut på landet.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Snart ska vi flytta ut på landet från stan.Placerar oss i Grevagårdsbyn och hoppas hitta en medryttarhäst i närheten.
Äntligen kan man gå barfota i gräset(markplan)och njuta av den riktiga naturen på landsbygden..Längtan är stor där vi nu sitter bland flyttlådorna på vån 3.

Välkommen. Häst lär du nog hitta. Åkte förbi grevagårdsbyn häromdagen och maken frågade om det verkligen bor någon där. Jag sa tvärsäkert ja men insåg att jag inte har en aning. Hoppas du har grannar...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
19 623
Senast: MML
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 490
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
20
· Visningar
2 214
Senast: QueenLilith
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kommer emellanåt på mig själv med att ta en titt om min dotter @EmmaFilippa skrivit något här. Detta trots att jag mycket väl vet...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
19 286
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Vinterridbyxor