Flytt med kanin

R

Raeman

Våran kanin har ett litet krypin av den luddiga sorten (egentligen till katterna men de är inte intresserade) och hon har byggt bo däri med en handduk, hö och päls.

Nu är frågan; när vi ska flytta ska vi ta med hennes bo som det är eller ska vi tömma ut det och låta henne bygga nytt när hon bor i nya lägenheten??????

M.

Jag skulle nog ha flyttat med boet som det är nu. Då känner sig kaninen hemma på sin nya plats eftersom den känner igen sin lukt.

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 115
Senast: Thaliaste
·
Däggdjur Jag har ett sjukt sug efter ett nytt husdjur. Vill egentligen ha kanin eller hund, men det funkar inte med nuvarande boende och stall...
2
Svar
21
· Visningar
2 842
Senast: Scata
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 184
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 266
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sodastream
  • Valet i USA
  • Hiss och diss del 5