Flytt av Tågarp

I

Idasagare

Har ni noterat att Tågarp har flyttat? :)
Nu samma helg som Öveds men då är det iallafall färre som det krockar för. :mad:

Sv: Flytt av Tågarp

Nu tvingar du oss att öppna tävlingsterminen...NÄR är tågarp?????

Vaddå ÖPPNA tävlingsterminen? Är det så jobbigt att tänka :devil:

Terminen har du väl ändå i huvdet :D

9/9 är det nya datumet
Tidigare var det samtidigt som Gärds dvs den 16/9

Vaddå ÖPPNA tävlingsterminen? Är det så jobbigt att tänka :devil:

Terminen har du väl ändå i huvdet :D

9/9 är det nya datumet
Tidigare var det samtidigt som Gärds dvs den 16/9

Men du...lilla Sydlänning....vi här uppe i NORR har väl för guds skull inte ERA tävlingar i huvudet??? Dom åker vi ju bara på när vi tvingas....:rofl::rofl::rofl:

OBS!...skojar bara...

Men du...lilla Sydlänning....vi här uppe i NORR har väl för guds skull inte ERA tävlingar i huvudet??? Dom åker vi ju bara på när vi tvingas....:rofl::rofl::rofl:

OBS!...skojar bara...

Men du vet eftersom Norrland börjar i Älmhult så får vi lära oss ett och annat om Norrland också :devil:

Sen vet jag att vår landsdel lockar - vi har ju billigare NEWskydd :idea:

Jag tycker det är jätte bra. nu blir det tågarp för 5 åringen istället för gärds. Så får han vila en helg innan breeders:)

Men du vet eftersom Norrland börjar i Älmhult så får vi lära oss ett och annat om Norrland också :devil:

Sen vet jag att vår landsdel lockar - vi har ju billigare NEWskydd :idea:

Vad då i Älmhult, de vet du väl att Norrland börjar strax innan Lönsboda..... ;) ;)

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 602
Övr. Djur För över 10-15 år sen hade jag tamråttor sist. Jag var säker på att det var ett lämnat kapitel i mitt liv. Men då även äldsta sonen...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
12 613
Senast: Bexzor
·
L
Övr. Hund Hej! Nu är det såhär att jag ska få en hund valp som är en flat coated retriever 💙 Och han kommer flytta hem till oss i helgen så jag...
Svar
2
· Visningar
1 176
Senast: Pilot
·
Hästmänniskan Hej! Lånar nick från en kompis, jag har inte skrivit här förut men läser ibland trådar och tycker många får bra tips. Har hästar i ett...
Svar
10
· Visningar
2 528
Senast: Spike
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023