Tamråttor flyttar in

Blue drygt fyra månader gammal, lite tråkigt att hans uppfödare ska pausa sin uppfödning för han är en rejäl och go pojke som jag gärna haft fler av.

IMG_20240510_195855.jpg

Tydligen gammal tråd med alla fem bor kvar och mår bra. Fem vuxna herrar som äntligen slutat med tonårsfasoner och är helt underbara geleklumpar :love: En del av mig vill köpa större och bättre bur för att kunna köpa fler, och en annan vill bara ha dessa fem tills tiden avslutar en fin period eftersom de inte får den tiden det var tänkt från början. Heltidsarbete och fyra barn varann vecka ger inte mycket tid över men å andra sidan mår de bra så det är mina egna krav.

Här är "farbror" Melker, som visade sig vara en Himalaya istället för Siamese. Så kan det bli med genetik i praktiken :rofl:

IMG_20240911_102113099_HDR.webp

Någon annan bur blir det inte men upptäckte att kattlådor passar bra som säkerhetshyllor eftersom en av mina hanar börjar bli svagare i bakbenen och de gärna myser ihop i klumpar med risk för att någon trillar av platta hyllor.

När bilden togs är inte inredningen klar.
IMG_20241019_124812201.webp

Försökte skicka ett pm men det gick inte 😅Har ett importerat Tic Tac-hjul kvar från när jag hade mina tjejer som knappt är använt. Är det något du skulle vilja ha mot fraktkostnad? Full förståelse för att det kanske inte är av intresse.
Är inte hemma men det syns här.

Bifogade filer

• Screenshot_2024-10-22-21-36-49-662_com.snapchat.android.webp
    Screenshot_2024-10-22-21-36-49-662_com.snapchat.android.webp
    136,4 KB · Visningar: 37

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 206
Senast: Enya
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 680
Senast: Lhas
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 433
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag varit ute och snurrat i världen något år, och insett att min plats inte fanns därute heller så bestämde jag mig för att fördriva...
Svar
0
· Visningar
1 456
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama