Flythjälp 1,5-åring

Tack för alla svar, jag har hittat något liknande det som @TeamLundVer visade.
Ang armringar/puffar så tycker jag att det känns för osäkert/instabilt och det lär bli ganska jobbigt för barnet efter en stund jämfört med att sitta i en ring. Just mitt barn uppskattar nog att komma upp lite från vattnet också :)

Åh vad smart! Vi ska utomlands i juli så ska försöka hitta en sån där till vår dotter då.

Är jag den enda som läste "flytthjälp 1.5 åring"? Tänkte först att ja jo något litet orkar de väl alltid bära haha :angel:
När vi var på Mallis i höstas så vimlade det av liknande badfordon i olika varianter i alla butiker. Det fanns verkligen ett överflöd. Så jag tror inte du kommer ha svårt att hitta.

Liknande trådar

Hästvård Hej allihopa! Jag har hamnat i en tråkig situation, och behöver lite tips på hur jag kan tänka för att inte bli för deppig. Nu till...
Svar
13
· Visningar
1 119
Senast: Kilauea
·
Småbarn Jag är ju föräldraledig med sonen och dottern går på samma förskola som sina kusiner på 1,5 och 3 år. Jag brukar hämta dottern strax...
Svar
19
· Visningar
1 931
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 687
Senast: Anonymisten
·
Hemmet Jag skulle önska fler högtalare i mitt hem. I dagsläget har jag bara en Sonos bokhyllehögtalare från Ikea (Symfonisk wifi-bokhögtalare...
Svar
11
· Visningar
400
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka