Flyinges visning på Strömsholm

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Diego
  • Startdatum Startdatum
D

Diego

Var ni där ?
Vad tyckte ni ? Själv kom jag aldrig iväg och vill höra vad era skarpa ögon noterat.
Jag är mest intresserad av Welt Hit II, men berätta gärna om det fanns andra som övveraskade åt ena eller andra hållet.

Jag var där. Gillade Richfield bäst av dressyrhästarna. Jättefina rörelser och såg allmänt trevlig ut. Quite Easy har jag alltid gillat, han var precis som vanligt, busade (enligt PE var han inte busig hemma) och hoppade väldans högt. :D Sonen Qalle var lik honom, både till hoppsättet och busigheten. Hm, kommer inte på så mycket mer just nu, måste nog smälta det ett tag. Jo förresten Santa Cruz gillade jag inte alls.

Var där!!! Tyckte också att Richfield var den bästa av gångartshingstarna. Rörde sig bra, och verkade allmänt trevlig och positiv till arbetet. Welt Hit II var en besvikelse :crazy: var rakhasig och hade svårt att få in bakdelen under sig ordentligt. Inte alls den aktivitet bak jag hade väntat mig :( .
Annars gillade jag For Feeling, Camiell och Etrusco, alla tre var riktigt trevliga. :)

tycker också Richfield e jättefin...
Men ingen slår ju Don Fredrico, vilken häst! wow!
men han var kanske inte med i Strömsholm, såg bara den på flyinge.
Annars e QE min favvis, vilken sötnos :)

Håller med angående Welt Hit II, väldigt tråkiga bakben! Missade Etrusco, han var först va? Vi kom precis när Cosmopolite S kom in. Camiell är lite lik Robin Z tycker jag, en ung Robin alltså. :)

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag funderade länge på om jag skulle posta här eller inte. Jag har läst lite i andra trådar och läst på om alla möjliga raser så här...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 443
Senast: Sedna
·
Hästvård Min ena häst har sedan den kom till mig för några månader sedan (och även med senaste ägaren) men inte tidigare ägare blivit plötsligt...
Svar
3
· Visningar
457
Hästmänniskan Har ju haft lite otur i olika lägen med hur vissa människor beter sig i stallet, och är nog blivit lite ärrad av det (inten nuvarande...
4 5 6
Svar
102
· Visningar
6 736
Senast: Reville
·
Ridning Hej! Lite smått så tänkte jag börja med att berätta att jag har ridit i tre år, där jag började min resa på ett ridgymnasium. (...
Svar
5
· Visningar
705
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka