Sv: Flyinge

Är det inte ponny på lördagen?

Jag ska dit! Gillar den banan, bara att hoppas det går lika bra osm sist jag red där;)

Vå håller tummarna för dig! Du rider 100 antar jag??

Va kul Mammaberg, då ses vi igen! :)

Själv ska jag försöka få till en lika bra tävlingsdag som den senaste, så kanske vi kvalar till 100! :D Fast även om vi gör det så håller jag mig på 90 ett tag tror jag, jag vill ha rejält med kött på benen innan jag ger mig på jättehindren! :p

Funderar på att ta med sambo och dotter och åka dit och kolla. Det bygger dock på att vädret är bra. Får se vilken dag vi väljer eller om vi slår på stort och åker båda dagarna :laugh:

KL
Hej och hå det blir en tidig morgon på söndag... Måste åka hemifrån senast 04.30, gäsp! Glad att jag åtminstone bara ska ha med mig en häst;) Och som jag sa till sambon, vi kommer åtminstone hem i hyffsad tid!:D

Jag och rosa häst kommer!:banana:

Jagar tredje kvalet till * efter arrangörskatastrofen i trossnäs sist....

Gillar banan skarpt så hoppas på trevlig helg, åker ner redan på lördagen pga tidig start...

Lycka te allihop!

Va roligt!! Tycker banan är i särklass! Roliga hinder även i de lägre klasserna, inte bara stockar liksom :D Jag jagar kval jag med, så vi får väl hejja åp varandra! :D

Någon mer än jag som tänker gå banan idag??

Jag har bara koll på debutanten ju... och så är jag ju nybörjare själv, det vill säga jag har knappt koll på vad hindren heter. ;)

Förövrigt tror jag att vi sågs på Gärds dressyr förra helgen.

Senast ändrad:

kl

En kort resumé av banan i debutant:D

Björkstock med halmbalar under som första hinder ovanför parkeringen, galoppera runt huset genom "gattet", hoppa en stock, vidare över en häck och sedan rider man ut på "gamla" delen av banan, äver "ved-traven", över graven med björkstocken över, in i skogen över stocken som ligger lite i nerhopp, ut ur skogen, hoppar palisaden, vänder rutn, stora banken upp och ner i riktning mot vägen, stora oxern, svänger höger och hoppar "stora stocken", galopeprar vidare ner i vattnet, upp ur vattent och hoppar den lilla mini-stocken, vänder mellan "kullarna" och hoppar röda stocken längs vägen, galopperar bort mot infarten och över ett gult hus med rött tak - MÅÅÅÅL!!!!

Lycka till i helgen allihopa!!! :D

kl

Weiiiii!!! Anna Nilsson leder med Leo M och ligger tvåa med Colonel inför terrängen i *!!! GILLA!!

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Kursen är öppen för alla som vill lära sig mer om att bygga säkra fälttävlanshinder för träning. Lär dig mer om hur du med enkla medel...
Svar
0
· Visningar
130
Senast: Gunnar
·
Övr. Katt Hej! Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Svar
8
· Visningar
523
Senast: KeeNine
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Ungdoms-EM i sportkörning 2024 äger rum i Flyinge 23-28 juli. Sverige har fullt lag på plats och elva unga kuskar tar sig an...
Svar
0
· Visningar
124
Senast: Gunnar
·
Hästmänniskan Det börjar bli dags för mig att leta efter en ny häst och jag undrar om ni har något tips på en ny ras som skulle passa mig. Jag är...
Svar
13
· Visningar
687
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka