Flyinge RF

Nelle

Trådstartare
Den 3-4 april drar (svenska) säsongen äntligen igång! Är det någon mer än jag som ska till Flyinge då? eller har ni er kick off i Gärds? Eller kanske på ett helt annat ställe?

Min Mister Pooh ska gå debutanten där är det tänkt, rids av Niklas Lindbäck. :) Har ingen koll på om min andra ska gå där, får väl kolla det... :o
Nu väntar man bara på att tjälen ska släppa så pållen får prova lite terränghinder... :crazy:

Nej inte i år, jag vet inte riktigt var eller när jag skall säsongsdebutera faktiskt, kanske * i sämsholm som uppmjukning.

Tjälen skall släppa , vad är det för lyx :D Jag har tävlat i Gärds med is i dikerna för många herrans år.

Det är Nicke som "mesar" inte jag. :D
Jag brukar fara fram i skogarna över isen, det går så bra så... :banana:

Vi ses kanske i Gärds bland isen i år då! ;)

Jodå, vi ska dit och starta 90 cm. Hoppas bara att man inte blir bortlottad... Är det vanligt, har aldrig hänt mig men man vet väl aldrig...

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 277
Kropp & Själ Jag är och har nästan alltid varit singel. Kanske inte helt frivilligt men ändå självvalt kan man säga. Problemet är att jag sen typ...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
14 135
Senast: Svartkatt
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 107
Senast: Sassy
·
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 302
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• WE-tråden
  • Skadade hästar och konvalescenter