Flyinge hingstvisning 17 mars

Hippocampus

Trådstartare
Följande dressyrhingstar ska visas:

Bordeaux,
Tailormade´s Attention,
Belamour,
Shooting Star,
Surprise,
San Amour,
Skovens Rafael,
De Noir,
Metall

Jag kan inget om dressyrhingstar så vad tycker ni om hingstarna som ska visas?

Imorgon får vi veta vilka hopphingstar som ska visas :D

Sv: Flyinge hingstvisning 17 mars

Oh, äntligen!

Ska bli kul att se, speciellt De Noir är jag lite intresserad av :laugh:

Betyder det att Skovens Rafael ska vara tillgänglig via dem i år? :love:
Han är inte med i katalogen men de skulle väl inte visa honom om de inte tänker ta in.. eller?
Aaargh, jag skulle ju inte betäcka i år...

Shooting Star ser jag också fram emot! Ja, det ska bli kul att se de andra också såklart. Wie :banana:

Katrinelund står som samarbetspartner på Flyinges hemsida nu så har man tur så kanske det går att få tag på deras också även om dom inte finns i katalogen. (Helt ot men den här är ju bara för söt.)

Senast ändrad:

De Noir är jag väldigt intresserad av! Trots ganska högt pris och bara 1 av 4 ston dräktiga i Sverige 2011...

Följande dressyrhingstar ska visas:

Bordeaux,
Tailormade´s Attention,
Belamour,
Shooting Star,
Surprise,
San Amour,
Skovens Rafael,
De Noir,
Metall

Jag sätter fortfarande en liten peng på att denna killen eventuellt kommer att stanna i Sverige. tycker att hans blod och typ norde passa många svenska ston alldeles utmärkt! Nu ska folk bara våga använda honom...

Belamour blev jag lite förvånad över, han är väl såld till Noge?

Hopphingstar:

Balou du Rouet,
Diarado,
Castino,
Last Man’s Hope,
Toulouse,
Chatender,
Crelido,
Cabachon

Åh, jag som så gärna hade velat se Diarado!!! Men han kommer väl inte att stå i sverige sen eller vad tror ni?

Åh, jag som så gärna hade velat se Diarado!!! Men han kommer väl inte att stå i sverige sen eller vad tror ni?

Ingen risk att han kommer stå i sverige.

Står still i huvudet nu men läste någonstans att det enbart var Chatender och möjligen Cabachon som skulle stå i sverige övriga skall stå i tyskland eller danmark.

De hade väl räknat med att få igenom lite fler av de hingstar som visades och då skulle de stått här nu blev det inte så och då blev det väl tomt i stallarna här.

*kl*
Någon som har en aning om varför dom inte visar Stedinger? Nästan så man börjar tro att det är nåt fel på honom och att han bara ska vara här "på semester" om dom inte marknadsför honom.

Hm, kanske lika bra, så behöver man inte fundera på honom:D lite väl dyr för min smak... Men det hade varit kul att se han!

Stedinger har ju inte med Flyinge att göra ? Detta är ju bara PS hingstvisning (och hans samarbetspartners).

*kl*
Någon som har en aning om varför dom inte visar Stedinger? Nästan så man börjar tro att det är nåt fel på honom och att han bara ska vara här "på semester" om dom inte marknadsför honom.

Stedinger finns hos Stall Waldhof, han ska inte vara på Flyinge.

De som intresserar mig mest är Balou du Rouet och Castino, det ska bli intressant att se dessa som kan vara tänkbara kandidater till mina ston.

Hade fått för mig att det var PS som tog hit honom men visste att han inte skulle stå på Flyinge men det förklarar ju saken.

Nope, Waldhof som lånat in via samarbete med Hof Sosath. Alltså ingen PS/Katrinelund/Lövsta.

*kl*

Tittade lite på deras villkor och blir faktiskt inte riktigt klok på hur mkt det kommer att kosta att använda Flyingebaserade hingstar i år

Någon vänlig själ som kan titta lite och kolla vad grundavg är förutom själva språng??

Så som jag kan läsa ut så kostar det minst 2800 ex det kan tillkomma mer avg

Och tyvärr är alla de hingstar jag tycker intresserade endast på fryst vilket blir hemskt dyrt :(

Tycker också att de flesta är väldigt dyra att använda

Själv tycker jag att det känns lite nonchalant mot stoägarna att inte kunna presentera sina hingstar på Flyinges hemsida ..... Utan kastat ut en Pdf fil och sen ska man vara nöjd över den presentationen och själv leta vidare efter filmer på deras andra egna hemsidor .

Känns inte för mig som en bra och seriös marknadsföring .

Mia

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix
  • Födda 2024

Omröstningar

Tillbaka