Flygtransportera hästar från USA

C

Camomille

Jag ska importera två föl från USA. Med flyg då. Jag har letat jättelänge men hittar ingen firma som flygtransporterar hästar. Kan någon ge mig ett tips eller allra helst någon firma som inte bluffar. Snälla hjälp mig!

Sv: Flygtransportera hästar från USA

Jag har genom mitt jobb flugit med hästar med både Tim Dutta och Guido Klatte. Båda är fantastiskt professionella och även bra med djuren, men jag älskar Guido Klattes personal för att alla är så otroligt familjära, trevliga och underbara (familjeföretag).

www.gklatte.de:love:
www.timdutta.com

Lycka till och hör av dig om du anlitar nån av dessa!

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 427
Senast: mamman
·
Ekonomi & Juridik Hej på er, det finns säkert mängder av sånna här frågor på nätet men har inte hittat hur man gör i exakt vår situation. Sambon har en...
Svar
3
· Visningar
1 471
Senast: Bee
·
Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 538
Senast: Mabuse
·
Anläggning (Jag testar att ställa frågan i den här tråden istället för att göra en ny i ämnet - gissar att många här har koll.) Hur många här...
2
Svar
23
· Visningar
2 337
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• WE-tråden