Flugseende

emlem

Trådstartare
Någon som är/har flugseende och kan dela med sig, hur påverkar det er? har det blivit värre med tiden etc ?
 
Sv: Flugseende

Det frågar jag mig med!:confused:O_o

edit: Jag googlade! Ett annat ord för glaskroppsavlossning!

"Glaskroppsavlossning är ganska vanligt, särskilt i medelåldern. Besvären kan visa sig som rörliga svarta prickar eller fläckar som stör synen eller som svarta blixtar. De går oftast över av sig själva, men det kan ta tid. Kontakta ögonsjukvården om din syn påtagligt försämras, om du ofta upplever ljusblixtar eller om synfältet begränsas av en mörk gardin."
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Bor i Skåne och upplever att jag är påverkad av min pollenallergi. Är det någon annan som fortfarande märker av sin pollenallergi trots...
Svar
8
· Visningar
343
Senast: jemeni
·
Kropp & Själ Jag tycker den här tiden på året känns så himla sorglig. Det blir mörkt tidigare och tidigare och känns så väldigt långt till våren när...
2 3
Svar
55
· Visningar
1 635
Senast: Takire
·
Kropp & Själ Jag blev stucken av två getingar (jordgetingar?) igårkväll för lite mer än 24 timmar sedan, när jag pysslade i trädgården och råkade...
Svar
16
· Visningar
712
Senast: ptr
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
676
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp