Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Rambo är nylonfodrade i bog. Jag hade önskat det även över manen men häst har det ju inte på så länge så det är ingen fara. Sadelhålet är väldigt rymligt tycker jag.*sista*
Är era nylonfodrade i bogen och om inte, skaver de?
Funkar de (tvådelade)att ha på sadel med singelkåpa? Hålen för sadeln ser så små ut på alla modeller...
Någon som vet om Bucas har lika grovt tyg i sina som de zebrarandiga 'vanliga' Bucas? Och nylon?Rambo är nylonfodrade i bog. Jag hade önskat det även över manen men häst har det ju inte på så länge så det är ingen fara. Sadelhålet är väldigt rymligt tycker jag.
Någon som vet om Bucas har lika grovt tyg i sina som de zebrarandiga 'vanliga' Bucas? Och nylon?
Bra fråga!Erfarenhet av bucas vs Amigo fly rider? ☺
Erfarenhet av bucas vs Amigo fly rider? ☺
Jag tycker Amigo Flyrider är stort i storlek, mitt hbl på har 145 i täcken, har L i flugridtäcket, men det är på tok för stort. Kan vara bra att veta vid köp
Jag tycker Amigo Flyrider är stort i storlek, mitt hbl på har 145 i täcken, har L i flugridtäcket, men det är på tok för stort. Kan vara bra att veta vid köp
Jag beställde ett i strl L igår. Får se om hästen drunknar i det då... hon har alltid passat i 135 från bucas men har breddat sig de senaste åren så nu är hon nog mer en 140. Var lite rädd för att M skulle bli för litet. Vi får se, hellre för stort än för litet...Jag tycker tvärtom så det är risk att det varierar mellan exemplaren?. Jag fick köpa xl i amigo flyrider. Har storlek 145 i Rambo och amigo täcken.
Spännande att se om det passar. Min 140 häst har M i Rambo flyrider, det är perfekt.Jag beställde ett i strl L igår. Får se om hästen drunknar i det då... hon har alltid passat i 135 från bucas men har breddat sig de senaste åren så nu är hon nog mer en 140. Var lite rädd för att M skulle bli för litet. Vi får se, hellre för stort än för litet...