Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Funkar det med bara rapsolja?
nej Wilmas beckolja såklart
Jag gör eget medel som hittills fungerat bra. (i ca 9 år) Vatten, grönsåpa och timjan.(man kan även tillsätta rosmarin) Man får spruta på nytt varje dag för det blir ingen långtidsverkan, men å andra sidan funkar det bra och är helt naturligt. Grannen använde samma till sin islänning och hon var också väldigt nöjd.
Jag gör eget medel som hittills fungerat bra. (i ca 9 år) Vatten, grönsåpa och timjan.(man kan även tillsätta rosmarin) Man får spruta på nytt varje dag för det blir ingen långtidsverkan, men å andra sidan funkar det bra och är helt naturligt. Grannen använde samma till sin islänning och hon var också väldigt nöjd.
KL
Är det någon som testat clipset som sätts i manen? Det låter ju väldigt praktiskt om det fungerar.
Fick i lördags en spray utav min vet.
sprayen heter centaura
just nu har jag det runt unghästens sår hon fått på insida fram ben. inga flugor alls på det benet
Centaura är för både ryttare och häst
Får man fråga hur du gör de??
Jag har också samma erfarenhet som Biggan av hemmakoket. Funkar bra, men man får spraya på varje dag
Jag kokar upp 1 dl torkad timjan i 1 liter vatten, låter stå och dra 12-24 timmar, silar bort timjanet (om man vill), och häller sen på 4 dl grönsåpa - klart!
Ja det kan jag tänka mig, jag använder rapsolja istf hjorthornsoljan.