FlexEE Finale, recensioner?

skiesabove

Trådstartare
Har någon här hunnit prova den nya FlexEE Finale från Heather Moffett? Läderbom, ser ut som en vacker dressyrsadel, verkar väldigt lovande.

Men väldigt okända i Sverige?

Eller har någon här erfarenhet från nya eller gamla modeller?

Hade en FlexEE med läderbom. Den skönaste sadel jag ridit i. Men passade inte hästen alls. På tok för rak. Och även om det påstås den formar sig så Nix.

Har någon här hunnit prova den nya FlexEE Finale från Heather Moffett? Läderbom, ser ut som en vacker dressyrsadel, verkar väldigt lovande.

Men väldigt okända i Sverige?

Eller har någon här erfarenhet från nya eller gamla modeller?

Inte Finale men vanliga FlexEE och aven Vogue.
Vad vill du veta specifikt?

Liknande trådar

Utrustning Sitter å lurar på att införskaffa ett sidepull för att prova på grabbarna, men funderar på det här med designen på nosdelen Hur stor...
Svar
12
· Visningar
953
Senast: Shixle
·
Kläder & Bli fin Behöver verkligen nya glasögon. Mina glasögon är ca 18 år gamla, omoderna och något för starka. Är inte bekväm att röra mig utanför...
Svar
11
· Visningar
691
Senast: Åsa A
·
Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
648
Senast: Myzan87
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 342
Senast: Lady_S
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • FÅRtråden