Fler transportfrågor!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare LuddeLump
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 779
L

LuddeLump

Jag har läst i många transporttrådar, men inte hittat vad jag söker.
Jag vill ha ett släp med panikbommar fram och även på bommarna bak, alternativt dörrar istället för bommar.
Vilka äldre släp har det? Vi ska lägga max 30 000 kr på nya släpet. Ett annat alternativ är ju att köpa enbart bommar och sätta in i vår vv. Nån som gjort det?

Sv: Fler transportfrågor!

Maila eller ring tillverkare o hör med dom om att sätta in bommar.
Annars så finns det väl dessa bomlösningarna hos Kylinge o Stratrailer??Beror på hur pass mycket äldre du menar dock.

Boj har panikbom fram sen slutet av 70-talet har jag för mig.
Och de har även dörrar bak om man vill ha det. deras nya dörrar idag kan ju passa till äldre Boj-släp också. Ring och prata med dem.

Jag har ett äldre Trane och ringde o frågade Boj i Klippan om deras tillbehör kunde passa mitt.Han sa bara att jag kunde köra ner till dom så skulle de hjälpa mig att passa till med de saker jag ville ha.Väldigt tillmötesgående och hjälpsamma :) . Tyvärr har jag inte fått så bra tillmötesgående hos de andra firmorna(startrailer o kylinge) :mad:

Ja, de verkar väldigt serviceminded på Boj. Jag var på fabriken i Klippan förra året och tittade. De bygger precis som man vill ha sitt släp, väldigt trevliga. Vi såg flera släp som var under byggnation
och några specialbeställda färdiga.
Det är verkligen urläckra släp! Allt är så gediget och rejält gjort!

Liknande trådar

Utrustning Tog BE-kort nu i höstas och därmed börjar det bli aktuellt att kolla på transporter. Tidigare har jag varit inne på att hitta något... 2
Svar
24
· Visningar
2 013
Senast: iNHALE
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 322
Senast: Johanna1988
·
Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa... 2
Svar
30
· Visningar
6 061
Senast: Cattis_E
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 910

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rehabtid dragna tänder
  • FÅRtråden
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Tillbaka