Fler bilder på Atlaz den "lille"

Sv: Fler bilder på Atlaz den "lille"

Han var såååå dryg inatt ;)

Vi åkte bil hela dagen igår och Atlaz var helt underbar, sov hela tiden .

Men eftersom han sov hela dagen så kompenserade han det med att leka hela natten.

Att morra/skälla åt kompisen i spegeln är super kul, eller att slita i mattes hår *suck*

Hehe.. jag kanske ska flytta upp till "lappträsk" i alla fall.. du verkar ju riktigt rolig och din hund vill jag verkligen se i verkligheten.. *L*

Vi brukar alltid vara noga att rasta av Shumba ordentligt och leka av honom innan vi går och lägger oss, då sover han lite längre och bättre. Innan vi kom på detta vaknade han vid halv fem och var klarvaken och kunde bara tänka på bus. Vi försökte "tvinga" honom att ligga still, vi tog upp honom i famnen och försökte lugna ner honom men allt detta resulterade i ännu mera bus exempelvis typ bita i håret (tur jag inte klippte innan!!), bita i täcket, krypa fram och tillbaks under sängen och gnälla, bita på sladden till teven, dra i sängöverkastet.. ja.. listan kan göras alltför lång...

Det underliga är att när man som mest ångrar sig av hela sitt hjärta och helst av allt vill "tappa" valpen från balkongen så kommer den där urmysiga och supergulliga puppisen och kryper upp i knät, slickar en på kinden och lägger sig tillrätta och somnar med ett sånt där härligt stönande ljud...

Pinglan

Vi lekte med Atlaz tills klockan var 23.00 men vad gör man när hundklumpen somnar som en stock och snarkar .

Än har jag inte känt ~ kasta valpen från balkongen ~ känslan, men den kommer väl.

Idag fick han smaka på egen medicin .

Han hoppade med framtassarna på fönsterbrädan i ett försök att dra ner andra vovvenS matskål, det resulterade i att den vickade på honom med en smäll.

Det tål att sägas igen - han är underbar! :love: :D
Man kan riktigt känna valpdoften :p
Jag vill pussa valpmage NU :rofl: (erbjudandet står kvar ;) )

Bha i natt kunde du ha fått honom GRATIS med allt tillbehör.

Den slyngeln tyckte han var alldeles för fin för sin madrass på golvet han skulle sova i sängen . PUNKT

Tillslut fick jag stänga in sängen med kompostgaller ( detta var 01.00 ) då lät han som en ambulans istället.

Sedan rev han ner hela mitt nattduksbord, tillslut sommande slyngeln ( 03.00 ) och sov fram till 09.30
då satte han sig upp spydde på sin säng och kissade ;)

Me loooove him

Vad HÄÄÄÄÄRLIGT det låter :angel:
Det är nästan så att jag tycker det är skönt nu när ronja har blivit rumsren och sover hela natten :rofl: :rofl: :rofl:
Skämt åsido Han är så söt så man bara vill äta upp honom

hahahahahahaha välkommen till wonderland... passa dig så du inte får massa mask på det som jag fick :angel:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 919
Hundhälsa 2018 tog jag lite hastigt och lustigt emot en liten omplacering som for illa i dåvarande hem. Hunden var och är trots det relativt glad...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 329
Senast: Tonto
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 215
Senast: Hermelin
·
Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
1 452
Senast: Viva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka