Sv: Fler bilder på Atlaz den "lille"
Hehe.. jag kanske ska flytta upp till "lappträsk" i alla fall.. du verkar ju riktigt rolig och din hund vill jag verkligen se i verkligheten.. *L*
Vi brukar alltid vara noga att rasta av Shumba ordentligt och leka av honom innan vi går och lägger oss, då sover han lite längre och bättre. Innan vi kom på detta vaknade han vid halv fem och var klarvaken och kunde bara tänka på bus. Vi försökte "tvinga" honom att ligga still, vi tog upp honom i famnen och försökte lugna ner honom men allt detta resulterade i ännu mera bus exempelvis typ bita i håret (tur jag inte klippte innan!!), bita i täcket, krypa fram och tillbaks under sängen och gnälla, bita på sladden till teven, dra i sängöverkastet.. ja.. listan kan göras alltför lång...
Det underliga är att när man som mest ångrar sig av hela sitt hjärta och helst av allt vill "tappa" valpen från balkongen så kommer den där urmysiga och supergulliga puppisen och kryper upp i knät, slickar en på kinden och lägger sig tillrätta och somnar med ett sånt där härligt stönande ljud...
Pinglan