Fler bilder än man har?

iNHALE

Trådstartare
Har funderat lite på varför det står att jag har 8 bilder i mitt galleri när jag bara har 4?

Sv: Fler bilder än man har?

Kan du tänkas ha haft 8 tidigare?
Antingen är det uppdateringen som inte fungerar så att gamla siffror hänger kvar eller så är det något annat fel ;)

Sv: Fler bilder än man har?

Nej, har inte haft några bilder alls tidigare, laddade först upp 2 st, sen 2 stycken till nån dag senare. När jag väntade på att de två senaste skulle bli godkända stod de att jag hade 7, sen när de blev godkända bytte det till 8.

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
498
Senast: Krålus
·
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 917
Senast: Raderad medlem 149639
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 572
Senast: Tilly_85
·
Bukefalos På ett hästforum - hur är det ens möjligt? VM för islandshästar har pågått i Holland 8 - 13 augusti, Sverige har haft ett flertal...
Svar
10
· Visningar
1 542
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama