S
Spirax
Jag fick barn för 1 1/2 månad sedan och har nu börjat smälta förlossningen... Direkt efter så tänkte jag att det här kommer jag aldrig göra om, för det gjorde såååå förbannat ont och att jag inte vill vara i den utsatta situationen något mer. Men nu ett tag efter så längtar jag tills den dagen jag får gå genom en förlossning till .... I efterhand tycker jag att värkarna, även om det gjorde otroligt ont, var väldigt sköna,,, eller känslan av att det var ett barn på väg var väldigt skön. Krystvärkarna känns också så här i efterhand som att de bara var sköna, ett sånt otroligt tryck kroppen kan skapa!!!! Det var en sån otrolig upplevelse att föda fram ett barn,, detta kanske för att förlossningen var väldigt lätt och gick på 3 timmar, men jag vill verkligen uppleva den känslan igen,, så här efter så är det det underbaraste jag har gjort.. Iof kan jag väll inte riktigt hålla med mig själv, för när jag väl låg där så ville jag bara rymma, men nu efter så känns det helt tvärtom... Konstigt det här med kroppen och tankar... Så,, hur upplevde ni eran förlossning? Har ni blivit helt avskräckta för fler barn eller känner ni som jag, en längtan att få gå genom det igen??
Japp,, det var lite kvällstankar från mig
Japp,, det var lite kvällstankar från mig