Fläta manen?

Sv: Fläta manen?

Jag brukar ta ur flätorna efter hoppningen, vill som sagt ha ngt att ta tag i om det skulle behövas i terrängen.

haha hör nog till dem som borde låta bli:angel: .. har ett PRE sto med ganska lång tjock man, första dressyrprogram ridningen i maj(unghäst)..
vad tycker ni? dubbla knopprader eller fläta längs hela mankammen? jobbar på lång man för att kunna använda oss av alt.2 nu är den i den längd att det går men den kan gå upp och det skulle ju inte vara så festligt. Hjälp varför håller man på med det här.. vi får nog sadla om till bara hoppning.. haha

*KL* Klart det skall vara flätat (knoppat) i dressyren! :) Gärna även i banhoppningen då jag tycker det ser allmänt stiligt ut. I terrängen beror det på om det är en/flerdags, är det endags får de oftast sitta kvar. Och är det flerdags tas de alltid ut och ev. görs det nya nästa dag. Älskar att fläta! :love:

Liknande trådar

Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 861
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 624
Samhälle En av mina mostrar har dött och jag och min bror tillhör dödsbodelägarna, eftersom hon inte hade några barn och vår mor är död. Det...
Svar
9
· Visningar
1 937
Senast: Ramona
·
Relationer Ok, virrigt inlägg och jag vet inte om det platsar under relationer men... Jag har lite svårt att tolka folk (ADD och Asperger) och att...
Svar
4
· Visningar
1 510
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Utreda för allergi eller inte
  • Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 30