Fille

Trådstartare
Jag vet att man kan få mycket hjälp på buke, jag söker en skjorta med flamingomotiv på i 98/104. Har hittat en t-shirt på Zalando men skulle helst vilja ha en skjorta, dock inte funnit vad jag söker! Kan ni hitta något?

Jag vet att man kan få mycket hjälp på buke, jag söker en skjorta med flamingomotiv på i 98/104. Har hittat en t-shirt på Zalando men skulle helst vilja ha en skjorta, dock inte funnit vad jag söker! Kan ni hitta något?
Den här såg jag på H&M häromdagen.

Bifogade filer

• hmprod.webp
    hmprod.webp
    28,6 KB · Visningar: 32

Liknande trådar

Småbarn Jag har nyligen valt att hjälpa en familj med dålig ekonomi med kläder till deras lilla dotter. Jag kan ju inte köpa hur mkt som helst...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 643
Gravid - 1år Vad har ni ammat i? Jag skulle vilja hitta lite nytt till amningsgarderoben, jag är trött på att dra upp hela tröjan bland folk och...
Svar
13
· Visningar
762
Senast: WildWilma
·
Övr. Barn Jag är en 34-åring invandrare som har separerat sig från sin partner nyss. Jag känner att jag vill skaffa barn, helst i Sverige, för att...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 228
Senast: gammalek
·
Kläder & Bli fin Jag får varma fötter och klarar inte av heltäckande skor på sommaren. Jag har precis köpt ett par Birkenstock som jag ändå tycker...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 015
Senast: hundtant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar