Fjällräven Molly - vacker som en dag

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Kalinsi
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 5 923
K

Kalinsi

Min mammas 8 åriga tik Molly:

Molly1.jpg

Sv: Fjällräven Molly - vacker som en dag

paradox

vilken raring du har du med :)

Kan inte vara lätt med en helt vit hund i all denna snö?! Jag har tillräckligt svårt att se mina svartvita:grin:

Kan inte vara lätt med en helt vit hund i all denna snö?! Jag har tillräckligt svårt att se mina svartvita:grin:

Nja, på dagarna är det inga problem. Han är mer gul än vit just nu, efter att ha varit hemma på öland och lekt i rabatten med syrrans aussie :D Ska bada innan våran kurs börjar nästa vecka:idea:

Börjar det bli mörkt däremot ar det helt omöjligt. Då får han ha sele med lampa..

Liknande trådar

Hundhälsa En kompis är hemma på dagarna med sjukbidrag. Hon o hennes sambo har en 1 1/2 årig blandras tik. Denna klarar inte alls att vara ensam... 2
Svar
28
· Visningar
2 323
Senast: Ginne
·
Övr. Hund Hej! Jag har 2 tikar ( fransk bulldog) den ena är 9 år kastrerad & hon har bott med mig sedan hon var 8 v. Den andra tiken är en rescue...
Svar
3
· Visningar
862
Senast: animalasia
·
Övr. Hund Bakgrund: vi har 3 hundar - en kelpietik på 11år men dom det gäller är en norrbottenspetshane på 6år och en kelpiehane på 2år. Nobsen är...
Svar
17
· Visningar
1 222
Senast: TantAgda
·
Hundhälsa Min tik opererades igår kl 15 för akut livmoderinflammarion. Den var tydligen nära att brista. Hon fick komma hem kl 20 igår. Igår... 2
Svar
37
· Visningar
4 422
Senast: Ratax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Akvarietråden V
  • När brukar uppfödare höra av sig?