Sv: Fjällnoraritten
Var det du som hjälpte mig där inför slutbesiktningen?
I så fall - superduperjättetack!
Som jag skrev i min andra tråd ( den om ändra betsling under ritt, vilket jag fö är glad jag INTE gjorde, nu drack och åt han ju på bett insåg jag innan, men jag hade inte haft en sportkepa hålla honom när T50 upploppet kom om oss om jag haft bara hack då)
"Gick åt helvete med min plan dock där på slutet när jag blev omriden av 50 km upploppet och han blev taggad, så tempot blev högre än tänkt, och jag var lite bekymrad över pulsen. TACK för övrigt till personen jag glömde fråga om namnet på som inte bara erbjöd sig kolla hans puls och gjorde det flera gånger, utan även hjälpte mig kyla och gav tips om hur jag skulle göra för att få ner pulsen!
Med 35 sekunder 'tillgodo' pulsade vi 60 slag/minut i slutbesiktningen dock, phu. Fick en 1a på tarmljud (väntat) men i övrigt nollor på allt i slutbesiktningen. (54 slag/min i puls och nollor rakt igenom i förbes)."
Utan hjälpen där och ffa 'ordern' om att 'inte äta mer' hade jag knappast fått ner pulsen. Nu var det ju på håret, och vi hade 35 sek tillgodo när vi gick in för puls. Men ibland ska man ha tur med. Men skulle tacka sen, men då var det tomt och bilen borta tyvärr och tog ju inget namn. Men var och är enormt tacksam för hjälpen! Och 'god reklam' för sporten för en förstagångsryttare var det! Jag kommer tillbaka =)