Fjällnora...

Sv: Fjällnora...

Det var sjukligt vilket väder vi fick! Jag körde Katrineholm-Västeråsvägen och övernattade i Sala för de som vet vilken den är och jag säger en sak: Jag åker ALDRIG i HELA mitt liv den vägen igen när det är vinterväglag. Fick 2 sladdar med ekipaget trots att jag kröp fram. Både jag och min hinknisse var i chocktillstånd under hela resan. Gissa vem som andades ut och märkte att magen var tom så fort jag hade lastat ur hästen och kopplat av transporten? Ingen mer tävling i mars blev summeringen av detta trots att själva ridningen gick bra och var riktigt trevlig. Jag missade inte en enda markering! Jag som brukar vara påväg åt fel håll lite då och då :angel:

Senast ändrad:

Jag vill passa på och tacka arrangörerna av Fjällnoraritten och alla trevliga funktionärer för en jättetrevlig arr. Och maken som red sa att det var helt prefekt markerat. Så vi kommer gärna åter om det blir nästa år. Fast visst kändes det segt att lasta och åka iväg i 1 decimeter snö (jo, sant) som trillade ned kvällen innan..

Vilka fina bilder! Bilden på 5-milarnas start sammanfattar dagen väldigt bra - alla ler! Och så kom mina pojkar med bakom Lawrence, vilket var roligt.
Ett stort tack till arrangörerna från mig också, det var toppen. :bow:

Liknande trådar

Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
481
Senast: MiniLi
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 089
Senast: zarmino
·
Hästvård Min ena häst har sedan den kom till mig för några månader sedan (och även med senaste ägaren) men inte tidigare ägare blivit plötsligt...
Svar
3
· Visningar
444
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 079
Senast: super
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Uppdateringstråd 30