Fixar jag det?

annie_cool

Trådstartare
Hej Jag vill så gärna flytta tillbaka till Torsåker men vet inte om jag klarar om att Bo helt ensam och själv. Är rädd för att jag kommer att längta så mycket efter mamma- Min pappa är ju död så. Jag saknar Torsåker mycket. Vad tror ni är jag korkad som vill bo där?

Det beror ju på. Vad värderar du högst? Är det någon längtan efter vad du haft där innan eller en seriös längtan? Är det nåt du haft där innan kan jag nästan lova att du blir besviken. Är det nåt där du saknar och kan återförenas med finns möjligheterna till positiv förändring. Du sitter på svaren.

Nej har inga anhöriga kvar men har ju en god vän men antar att jag inte ska lägga så mycket ansvar på henne då hon just har förlorat sin man .Han dog i cancer för typ 2 månader sen. saknar honom mycket en mycket god vän till min pappa så. Jag vet inte hur jag ska göra.

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 089
Senast: Thaliaste
·
Hemmet Jag är på väg att köpa hus,imorgon kommer mäklaren hit och värderar min lägenhet och på fredag ska jag på förhandsvisning av en liten...
28 29 30
Svar
594
· Visningar
51 436
Senast: Amha
·
Skola & Jobb Jag kommer inom ett år att flytta ca 40 mil hem till den stad som jag vuxit upp i. Jag har de senaste 7 åren bott på annan ort och har...
Svar
0
· Visningar
581
Senast: seahawk
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 368
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar