fixa över bilder från mobilen till datorn

L

lill_flesky

ja, hur ordnar man med det, jag är så trött på min mobil nu (SE T610) att jag inte orkar hålla på med den mer än nödvändigt, men jag har lite bilder på den som jag skulle vilja få över till datorn, ngn som kan tispa om hur man bär sig åt? :bow:
 
Sv: fixa över bilder från mobilen till datorn

Antar att du måste ha en blue tooth port?!

(så har jag på min mobil, sonyericsson T610)
 
Sv: fixa över bilder från mobilen till datorn

Ja, skall du föra över BILDER med en T610 så MÅSTE du använda dig av en BT.
Men varför har du en mobil om du är så trött på den?

"Mobil nörd" SE *K700*T610
 
Sv: fixa över bilder från mobilen till datorn

okej, tack för svaret.

Ja, varför har man en mobil? Därför att man "måste"? Kan vara bra att ha med sig om någon vill nå en, då jag sällan är hemma. Eller om det händer något i stallet?
 
Sv: fixa över bilder från mobilen till datorn

På en del telefoner måste man köpa en sladd som man kopplar in mellan mobilen och datorn.
 
Sv: fixa över bilder från mobilen till datorn

Denna sladd du rekommenderar kan man INTE föra över bilder med en SE Mobil.
Man MÅSTE använda en Bluetooth.
Det är ju en koppling mellan dator-mobil, men den är trådlös.
 
Sv: fixa över bilder från mobilen till datorn

Det räcker inte alltid med en sladd, oftast måste du installera en programvara i datorn också. Den följer med telefonen.
Har din PC bluetooth eller IR så är det nog enklast att använda det.
 
Sv: fixa över bilder från mobilen till datorn

du kan väl skicka den som ett mms till din mailadress? Det har jag gjort med min samsung e700 och det fungerar
 
Sv: fixa över bilder från mobilen till datorn

hej ja skickar som mms till min nokia 3310 som inte kan ta emot bilder. får där ett meddelande att gå in ex på telia.se å hämta bilden funkar bra. har ingen lust att köpa en sladd som kostar 400 kr.
 
Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har rensat undan bland kläderna då och då under en längre tid, och garderoben är inte längre lika full, men jag kände att jag skulle...
Svar
14
· Visningar
1 784
Senast: Badger
·
IT & mobiler Jag köpte igår en Fitbit Luxe. Främsta anledningen till inköp var att få en tillförlitlig stegräknare (mobilen har ingen bra sådan) och...
2
Svar
24
· Visningar
2 267
Senast: Ms_Antrop
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 091
Kropp & Själ Nu måste jag få skriva av mig lite. Allt går åt helvete för mig och jag verkar inte kunna göra någonting för att stoppa det. Inte som...
2 3
Svar
51
· Visningar
8 507
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp