Japp! Om inte annat så är det ju bara att du blöter lite med handen. Dessutom blir det så småningom blött ändå eftersom man sköljer hyveln.Men kan man kladda på det när man är helt torr innan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Japp! Om inte annat så är det ju bara att du blöter lite med handen. Dessutom blir det så småningom blött ändå eftersom man sköljer hyveln.Men kan man kladda på det när man är helt torr innan?
Jag har alltid haft dusch och aldrig badkar så jag förstår inte riktigt det krångliga haha
Man står bara normalt, men antar att det är något av en vanesak, kan inte tänka mig att sätta mig ner när jag ska raka fiffin lix x)
Alltså? Har ni t-rex armar eller? Jag står i duschen på båda fötterna å så rakar jag mig överallt mellan benen.
Ända gången jag haft "problem" var när jag var höggravid, då var de lixom svårt å se om man fick bort allt
Men om man "bara står normalt" så står man ju med benen ihop Man kan ju omöjligt komma åt överallt om man inte särar ordentligt? Jag vill liksom ha bort ALLT från bikinilinje bak till rumpan
Alltså? Har ni t-rex armar eller?
Men kan man kladda på det när man är helt torr innan? Har alltid tänkt att håret och huden ska vara fuktig.
Kan bara hålla med! Har enbart haft dusch i nio år nu och rakar mig utmärkt med den enbart. Det är en vanesak!Jo, jo och nej.
Bara att sära lite lagom på benen så når i af jag allt utan att vara vare sig akrobat eller att det tar nån direkt tid. skulle rent av vilja påstå att det är plättlätt, men jag har å andra sidan alltid rakat mig när jag står, aldrig sittandes
Det ger sig med tiden, när du vant dig vid ny rakningsposition är väl det seriösa och korrekta svaret
Sära Vännen, sära!!Men om man "bara står normalt" så står man ju med benen ihop Man kan ju omöjligt komma åt överallt om man inte särar ordentligt? Jag vill liksom ha bort ALLT från bikinilinje bak till rumpan
Men varför envisas med att raka och få stubb och skit när det är så mycket bättre med vaxning? Enkelt, bra resultat som håller längre och man slipper en prickar eller andra skador i huden
Men varför envisas med att raka och få stubb och skit när det är så mycket bättre med vaxning? Enkelt, bra resultat som håller längre och man slipper en prickar eller andra skador i huden
Av två anledningar:
1. Jag har en MYCKET låg smärttröskel. Har varit på salong och vaxat två gånger, och testat en gång hemma. Det sägs att man vänjer sig, men sist var jag nervös i dagar innan jag hade min bokade tid på salongen och det gjorde precis så ont som jag befarade. Jag var röd och svullen i fyra dagar efter, och på den sjunde började det växa ut igen. Psykisk och fysisk terror.
2. Man måste låta det växa ut, om man rakar kan man göra det hela tiden
Föredrar alla gånger hårborttagningsmedel. 10 minuter innan dusch åker det på, in i duschen och skrapa av. Färdigt. Jag får jätteläskig utväxt av rakning, växer inåt och åt sidorna - inte utåt. Det har helt försvunnit sedan jag började använda hårborttagningscremé istället.
Och så slipper man akrobatiken.