Fixa fiffi, värsta akrobatiken?

Jag gör som @pepp och sitter på huk. Man får spreta lite med benen för att komma åt, men det funkar skitbra. Jag brukar sitta på rumpan först, sen ställer jag mig på huk för att komma åt resten.

:D Snacka om akrobatik för att få in båda armarna på undersidan och helst huvudet också så man ser något....

Och kan fotstödet vridas upp lite tro, eller möjligtvis komma med extra stöd? Själv kommer jag åt överallt men det är ju verkligen helvetet att försöka raka benen 2 dagar efter bendag på gymmet!

Det kan man garanterat ställa upp. Kanske tom i gyn-ställning? :D
Tänk vad praktiskt annars om man har nån som rakar åt en, den kan ju ligga på rygg under och bara kolla upp och raka på!

:)
Kör också Veet snabb. Måste sitta på i fem minuter, men sedan är det bara att duscha av. Under tiden borstar jag tänderna och fixar för kvällen. Är man orolig för att få in medlet så kan man sätta en plugg typ tampong för ingång till viktiga delar. Och ja, jag har också fått in medlet och det känns inte alls.

Måste bara få säga att jag verkligen gillar att kalla vårt underliv för fiffi, till skillnad från Snippa och andra tagna ord. Jag ser fiffi som en ombildning från ordet fiffig, och det är ju vad vårt underliv är, väldigt fiffigt som har så många olika funktioner. Jag ska genast börja arbeta för att fiffi blir ett utbrett ord.

Snippa... snoppa... nää, det blir som en upphängning på manens könsorgan, som om vi var nr två eftersom snopp redan sedan länge är ett vedertaget ord.

Fram för mer fiffi åt folket!
Ja Fiffi är bra. Men jag ser det snarare som slang från fitta snarare än fiffig. ;)
Annars tycker jag faktiskt fitta är ett bra ord. Men jag har förstått att många har svårt för det ordet.

Glädjeporten var annars ett ord som kom upp i en annan tråd. :D

Jag var tvungen att testa och sitta ner, hur tusan gör ni då?
Eller är mitt arsle för benigt så jag hamnar med grejerna för nära golvet? :rofl:

Äh, orka va diskret :cool: Armstöd och allt, om du rakar intensivt och blir trött i armen!

385_nyclean.gif

Alltså, om jag skulle ha en såndär hemma så skulle jag inte ens behöva raka mig. För om jag mot förmodan skulle få med mig en
karl hem så hade han nog vänt i dörren :laugh:

En annan skulle aldrig kunna tänka sig att sitta ned O_o känns.. ohygieniskt..
Jag står upp i duschen, först rakt upp och ned, sedan med benen så särade det går med böjda knän. Och jag är som de flesta andra här inne - inte supervig när det gäller insida lår :banghead: så det är inte så svårt som det verkar!
Då kommer jag åt överallt!

När det gäller geler osv använder jag alltid den lilafärgade Venus-bladen med gelekuddar. Det blir liksom glidigt i samband med att hyveln nuddar huden. Hur bra som helst! :up:

Jag var tvungen att testa och sitta ner, hur tusan gör ni då?
Eller är mitt arsle för benigt så jag hamnar med grejerna för nära golvet? :rofl:

Om man sitter så sitter man inte rakt ner på arslet, utan mer bakåtvinklat :D eller som sagt, det ultimata; sitter på huk, då kommer ju allt upp ovanför golvet och man slipper leka akrobat och ramla och bryta diverse ben!

Om man sitter så sitter man inte rakt ner på arslet, utan mer bakåtvinklat :D eller som sagt, det ultimata; sitter på huk, då kommer ju allt upp ovanför golvet och man slipper leka akrobat och ramla och bryta diverse ben!

Det enklaste av allt (tycker jag) är ju att stå i ett badkar och kunna sätta upp ena foten på badkarskanten. Eller att sitta på badkarskanten!

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka