Fixa bättre ventilation i hästtransport

Smurfmodesty

Trådstartare
Hallå där

Är det någon här som har satt in tex taklucka eller någon annan bra ventilation i er hästtransport?
Isåfall vad, och hur mycket kostade det?
Har ni gjort det själva eller har ni lämnat in transporten för att få det gjort?

Har en värmlandsvagn och ventilationen = 0...

Funderar på att börja köra med bakluckan nerfälld tills det blir svalare ute.

Sv: Fixa bättre ventilation i hästtransport

Jag (min far rättare sagt...) har satt in en rosettventil i dörren. Köpt för några tior i en båtaffär (exakt vad den kostade vet jag inte eftersom den var en present, men det var tydligen inte dyr alls).
Sedan har jag även (denna gång aktiverat min kompis far!...) fått in ett öppningsbart fönster (modell som de har i Brenderup). Han har lagat deras fönster och har även en verkstad så han har tillgång till alla verktyg som behövs. Han var snäll och köpte in det via sin verkstad (billigare, runt 2000:-) Han var även supersnäll och ville inte ha något för arbetet.
Jag anser min numera ha en helt ok ventilation i mitt släp.

Liknande trådar

Fordon Fredagen 15 september köpte jag en bil av en bilfirma. Den var nybesiktigad, kamremmen bytt, rostfri, bra sommardäck och ok vinterdäck...
18 19 20
Svar
384
· Visningar
28 033
Senast: ptr
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 349
Senast: Snurrfian
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
2 092
Senast: kma
·
Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
2
Svar
21
· Visningar
8 342

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka