Kalinka

Trådstartare
Är det någon som kan ge mig årtalen då den började tillverkas samt till vilket år den slutade tillverkas? Jag har inte hittat den infon någonstans....

Sv: Fitform

Tror inte det finns många som besitter mer information än leverantören, tyvärr. Frågan är om den är direktimporterad, då kanske du ska söka utomlands hos de leverantörerna.

(bra sadlar f ö)

Hmm.. kan du inte tjata lite till då? Leverantören är nog som sagt ganska hemlig, men som jag förstod det var det något italienskt företag...

skuggi skrev:
Hmm.. kan du inte tjata lite till då? Leverantören är nog som sagt ganska hemlig, men som jag förstod det var det något italienskt företag...

Det är alltså inte samma tillverkare som barefoot??
Jag skulle eg bara vilja ha åren... :smirk:

Inte samma som Barefoot nej. Vet ej ang åren tyvärr... Stall vrå är nog säkraste källan...

Jag köpte min FitForm våren 03, så antagligen var det sista året den tillverkades. För kort därefter fanns den ej att få tag på via StallVrå längre.

Hej Kalinka,

Vi tog in den första FitForm sadeln till Sverige i april 2002.
Om jag inte minns fel slutade de att tillverkas våren 2004 och ersattes av modellen FreeForm.

Kan inte minnas att jag fått den frågan, du kanske talat med någon annan.

Vänligen
Linda - Stall Vrå

Jodå, jag har frågat :smirk: men fick inget direkt svar...

Men nu har jag ju fått ett! :bow: Tack!

Liknande trådar

Utrustning Har en lipposadel som jag funderar på hur jag läser av serienumret på. Är mest intresserad av vilket år den är tillverkad. Någon som har...
Svar
0
· Visningar
129
Senast: LLS
·
Utrustning Min dotter har börjat rida lite :love: Hon har hittills ridit i varmfodrade stövlar, men nu när dom byttes ut mot gummistövlar så insåg...
Svar
1
· Visningar
160
Senast: clusia
·
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
394
Senast: Freazer
·
Utrustning Hej jag söker tips på kläder som inte ger mig och hästen statisk elektrisitet. Jag har förstått att syntetiska material går bort och att...
Svar
0
· Visningar
130
Senast: Islaend
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• FÅRtråden
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31