First Wish 1103

Status
Stängd för vidare inlägg.

FlipTheFrog

Trådstartare
Har försökt söka på First Wish med Buke-sökmotorn men får inte upp en enda träff? Vad gör jag för fel?! Jag vägrar att tro på att det inte finns ett enda inlägg om denna hingst (faktum är att jag VET att jag själv har nämnt honom i en gammal tråd från förra året!).

Hur som helst - är det någon som sett First Wish under året som gått? Vad sägs, bu eller bä?

Är det någon här som har ett dräktigt sto med honom? Varför valde ni i så fall just honom och till vilket sto?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 983
Senast: mars
·
Övr. Hund Hej, ny här på forumet! Hur som helst, det som blivit för mig är att min sambo tvingade på mig en hund förra året då hen lovade att jag...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
14 018
Senast: lilstar
·
Avel Blir inte klok på mitt sto så tänkte skriva av mig lite här och se om nån varit med om något liknande.. 😒 Mitt sto seminerades förra...
Svar
8
· Visningar
3 467
Senast: Lyxzen
·
Avel Som en spin off från tråden om antibiotika och avel. Seminverksamheten ger stora möjligheter till hingstval, hingstar från hela världen...
2
Svar
34
· Visningar
5 330
Senast: ginnies
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka