First Pleasure

Boop

Trådstartare
Är det någon som har någon information, eller vet var jag kan hitta info om For Feeling sonen First Pleasure?

Sv: First Pleasure

First Pleasure är född 2001 e FF - Graf Grannus - Don Carlos. Gjorde 100-dagarstest i Adelheidsdorf och slutade som nr 11 av 42 sammanlagt. Fick index 96 i dressyr och 121 i hoppning.

"First Pleasure is a handsome 16.1H black stallion from the legendary jumping bloodlines of For Pleasure, Graf Grannus, Gotthard, Don Carlos and Grande. First Pleasure scored 8's for character, temperament, performance ability, and 8.67 for jumping ability."

First_Pleasures.jpg

Senast ändrad:
Sv: First Pleasure

Funderar på hingstar inför nästa år och fastnade för bilden på First Pleasure :love: i Flyinges hingstkatalog. Det verkar dock vara svårt att få tag i ordentligt med information om honom... :cry:

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 071
Senast: Piaff
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
512
Senast: Nikan
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 505
Senast: ildiko
·
Katthälsa Hej! Jag ska ringa vet o fråga också, men vill även fiska lite svar här. Vi har kikat på en kattunge, som visade sig ha ett tångbett...
Svar
13
· Visningar
949
Senast: Mojma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka